Úvodní stránka > Sofistika o přeškrtnuté ideji > Sofistika o přeškrtnuté ideji (2004)

Sofistika o přeškrtnuté ideji (2004)

Když jsem poprvé uvažoval nad tématem „idea univerzity“ (téma konference, kterou pořádalo mé pracoviště), zmocnila se mě silná nechuť a okamžitě jsem se rozhodl, že toto téma s úlevou přenechám jiným. Poté mně ale moje averze přeci přišla příliš silná na to, abych ji jen tak přešel. Jak je možné, že mě – univerzitního učitele – neuvádí otázka po ideji univerzity do svatého nadšení a nefunguje jako spouštěč sáhodlouhých úvah, zdůvodňujících, jak je univerzita důležitá a nutná?

najdete tady
http://www.mediafire.com/?dzuunwoyygm

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

